Onze werkwijze: de zes van 5plus1

Of het nu gaat om het opstellen van beleid of de begeleiding van een bewonersinitiatief of de ondersteuning bij een marketingstrategie voor (maatschappelijk relevante) diensten en producten, elke keer weer werken wij volgens een aantal kernprincipes: de zes van 5plus1.

Samen met de doelgroep

Samen met de doelgroep


Strategieën/ campagnes ontwikkelen wij altijd samen met uw doelgroep. Omdat zij altijd beter weten/ aanvoelen wat er speelt, op welke toon moet worden gecommuniceerd, via welke kanalen en met welke middelen.

Een foto van uw vraagstuk

Een foto van uw vraagstuk


Om u goed van dienst te kunnen zijn is het voor ons belangrijk om een goed zicht te hebben op wat er speelt en wat de opgave is. Ook zoeken wij op basis van onze inzichten uit de psychologie naar nieuwe kansen en kijken wij kritisch naar de aannames in uw aanpak over de doelgroep en vervangen deze door betere.

Positief kritisch

Positief kritisch


Met oog voor de gevoeligheden en belangen. Pm.

Onszelf overbodig maken

Onszelf overbodig maken


Wij delen graag onze kennis en ervaring met onze klanten en wij zorgen er ook voor dat onze klanten deze inzichten zelf leren zodat wij uiteindelijk overbodig worden.

Denkers die doen

Denkers die doen


Wij hebben geleerd dat je nooit helemaal kunt bedenken hoe iets gaat lopen en je altijd dingen tegenkomt die niet waren te voorzien. Reden voor ons om ook altijd bij de eerste stappen van de uitvoering betrokken te willen zijn. We worden vaak ‘de denkers die ook doen’ genoemd, een typering waar we oprecht trots op zijn.  

Humor

Humor


Hoewel wij uw (maatschappelijke) opgave zeer serieus nemen, is er binnen onze projecten ook altijd ruimte voor humor. Humor verbindt, en zorgt ook voor de noodzakelijke luchtigheid om complexe vraagstukken te kraken.